В Україні вперше з’явився «Розумний автовокзал»
Компанія «Укрпас» розробила і запровадила на Центральному автовокзалі Києва автостанційне рішення національного значення.
Про це повідомив власник «Укрпас» Олег Міщенко у Forbes Україна.
За попередніми підрахунками, система допоможе поповнити бюджет України на понад 1 млрд грн на рік і вивести з тіні 60% ринку автобусних перевезень.
«Автостанційне рішення на Центральному автовокзалі Києва — пілотний проект, який покликаний мінімізувати людське втручання у роботу автобусної гавані. Це зводить корупційні ризики до мінімума і дає можливість перевізникам прозоро працювати, а пасажиру комфортно подорожувати», — розповів Олег Міщенко.
За його словами, автостанційне рішення передбачає закриті території автовокзалів для безпеки пасажирів, автоматичну роботу шлагбаумів із розпізнаванням номера автобуса для контролю легальності перевізників, турнікети, які зчитують QR-код квитка, автоматизований підрахунок плати за заїзд автобусів, особистий кабінет перевізника і пасажира.
Водночас планується створити фінансову установу, яка необхідна для забезпечення розрахунків із перевізниками та впровадження програми лояльності, що забезпечить конкурентні переваги для перевізників. Також одне із нововведень – надання можливості пасажиру через каси автовокзалу подорожувати до будь якої точки світу.
«Відтепер у касах доступна опція придбання квитків не тільки на автобус, а й на залізничний і авіаційний транспорт країн-партнерів», — зазначив Олег Міщенко.
Планується, що автостанційне рішення буде впроваджено ще на 23 автовокзалах-партнерах «Укрпасу».
Повне інтерв’ю читайте на Forbes Україна.