Часті запитання
Інформацію про зміни на рейсі ми отримуємо від компанії перевізника. Скасування рейсу можливе при виникненні форс-мажорної ситуації.
Щойно перевізник сповістить нас про будь-які зміни на рейсі, ми відразу зв’яжемося з вами і попередимо.
Також додаткові дані про рейс ви можете дізнатися за контактним номером телефона перевізника, зазначеним у квитку з лівого боку в графі «Перевізник» або зателефонувавши до нашої служби підтримки за номером +38 095 444 44 44.
Орієнтовний час у дорозі, інформація про зупинки й очікуваний час прибуття в кінцевий пункт маршруту вказані на нашому сайті https://ukrpas.ua в розкладі рейсів і в квитках.
Під час поїздки можуть виникнути форс-мажорні ситуації: непередбачувана затримка автобуса в зв’язку з ситуацією на дорозі, перетином державних кордонів або технічними проблемами.
ВАЖЛИВО: За міжнародними рейсами вказано орієнтовний час прибуття згідно з розкладом руху автобуса. На жаль, передбачити можливі затримки під час перетину державних кордонів неможливо, тож обираючи квитки на міжнародні рейси обирайте їх з максимальним запасом у часі від 8 годин.
Інформація щодо марки автобуса та рейсу відображається на нашому сайті https://ukrpas.ua під час купівлі квитка. Деталі щодо наявних зручностей у автобусі Ви можете уточнити перед придбанням квитка. Для цього зверніться до служби підтримки компанії Ukrpas за номером телефону +38 095 444 44 44 або ж напишіть нам у мессенджерах чи на пошту [email protected].
Після придбання квитка ви отримаєте номер телефону перевізника, за яким можна уточнити деталі поїздки. Контактний номер телефону перевізника зазначається у пасажирському квитку з лівого боку в графі «Перевізник».
Можливість та умови перевезення тварин автобусними рейсами відрізняються залежно від правил надання послуг компанії перевізника. Для уточнення інформації за рейсом, перед придбанням автобусного квитка, зверніться до служби підтримки компанії Ukrpas за номером телефону +38 095 444 44 44 або ж напишіть нам у мессенджерах чи на пошту [email protected]
Якщо на рейсі дозволено перевезення тварин, ми радимо заздалегідь підготувати ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення, довідку про стан здоров’я тварини, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність питної води для тварини.
Умови перевезення багажу автобусними рейсами відрізняються залежно від умов компанії перевізника. Загалом, до пасажирського квитка входить стандартна кількість багажу на одну особу: середня валіза вагою до 20 кг та одна одиниця ручної поклажі вагою до 5 кг.
Інформацію про перевезення додаткового багажу радимо уточнювати завчасно, перед придбанням пасажирського квитка. Для уточнення інформації, зверніться до служби підтримки компанії Ukrpas за номером телефону +38 095 444 44 44 або напишіть нам у мессенджерах чи на пошту [email protected]
В інформації про рейс вказано весь маршрут та пункти зупинки, що надані компанією перевізника.
Додаткові питання про зупинки або уточнення маршруту ви можете дізнатися за номером телефону перевізника, який вказаний на квитку з лівого боку в графі «Перевізник» або зателефонувавши до нашої служби підтримки за номером +38 095 444 44 44.
На посадку ми радимо прибувати за 30 хвилин до відправлення автобуса.
Прибути на посадку заздалегідь необхідно для того, щоб пасажир міг зареєструватися на рейс, здати багаж в багажне відділення й автобус відправився вчасно.
У квитку вказано місцевий час пункту в який ви перебуваєте. Приміром, якщо у вас квиток на рейс Дюссельдорф — Київ, відправлення буде за німецьким часом, а прибуття - за київським часом.
Зверніть увагу, на усіх міжнародних рейсах можлива пересадка.
Процедура перетину кордону та проходження митного контролю регламентується спеціалізованими державними органами та може зайняти додатковий час.
Ми радимо заздалегідь ознайомитися з правилами перетину кордонів країни, куди ви прямуєте та підготувати всі необхідні документи.
Вільна розсадка в автобусі означає, що на рейсі перевізник не надає можливості вибору конкретного місця, але при купівлі квитка у вас є гарантоване місце в автобусі.
Оплатити квитки ви можете одразу на нашому сайті після обрання рейсу та заповнення даних пасажира, за допомогою будь-якої платіжної картки MasterCard або Visa.
Після оплати квитки будуть автоматично надіслані на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення.
Також є можливість оплатити квитки на реквізити компанії, а менеджери самі оформлять вам квиток та надішлють у зручний для вас мессенджер. Для цього зверніться до нашої служби підтримки за номером +38 095 444 44 44.
Наразі на усіх міжнародних рейсах можливі пересадки в містах, які вважаються транспортним вузлом за маршрутом прямування. Йдеться про заміну транспортного засобу, яка відбувається організовано під час запланованої зупинки автобуса на автостанції та займає від 40 хвилин.
Інформацію про наявність пересадки за рейсом Ви можете уточнити у служби підтримки компанії Ukrpas за номером телефону +38 095 444 44 44 або ж напишіть нам у мессенджерах чи на пошту [email protected].
У разі необхідності, перевізником може бути змінено пункт перетину кордону та внесені несуттєві зміни до маршруту рейсу, які не вплинуть на посадку та висадку пасажирів.