Контакти
Наша адреса та юридична інформація:
Україна, 01042, м. Київ, пр-т.Науки 1/2
Товариство з обмеженою відповідальністю
“УКРПАС ЮА”
LIMITED LIABILITY COMPANY «UKRPASS UA»
45656253
Як з нами зв’язатися?
- Технічна підтримка та повернення квитків: [email protected]
- Загальні питання: [email protected]
- 09:00 — 21:00, без вихідних
ЗМІ про нас:
Додаткова інформація та часті запитання (FAQ)
Після підтвердження бронювання, на екрані з’явиться інформація про ваше замовлення та доступні способи оплати. Ви можете обрати зручний для вас варіант з наступних платіжних систем: plata by Mono (Monobank) або iPay.ua.
Після вибору відповідного способу, ви зможете здійснити оплату банківською карткою любого банку.
Якщо оплата не проходить, це може бути з кількох причин:
- Недостатньо коштів на карті;
- Послуга інтернет-оплат не активована на вашій карті;
- Перевищено ліміт оплати в інтернеті;
Радимо звернутися до вашого банку для вирішення цих питань. Після усунення проблем, спробуйте оплатити ще раз.
Якщо ви оплатили замовлення, але не отримали квиток, будь ласка, перевірте наступне:
- Перегляньте вашу електронну пошту, вказану під час бронювання, оскільки квиток надсилається на неї у вкладенні.
- Перевірте папку «Спам» на випадок, якщо лист потрапив туди.
- Переконайтеся, що електронна адреса, вказана при бронюванні, є правильною.
- Якщо квиток все ще не знайдено, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.
Це залежить від правил конкретного перевізника.
На більшості маршрутів можна використовувати електронний квиток, який достатньо показати водію на смартфоні або іншому електронному пристрої.
Якщо на маршруті доступний електронний квиток, в розділі «Детальніше» карточки рейсу, буде іконка у вигляді QR коду із підписом - «Електронний квиток».
Якщо у вашому квитку не зазначено номер місця, це означає, що перевізник не надає можливість вибору конкретного місця на даному рейсі.
Номер місця буде визначено водієм або супроводжуючим рейсу під час посадки в транспортний засіб.
Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.
Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, зв’яжіться з перевізником. Контактні дані перевізника вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».
Змінити вибраний час подорожі або місця після оплати квитків неможливо.
Змінити дату поїздки (перенести рейс на інший день) можливо лише за згодою перевізника і лише на аналогічний рейс. Для цього надішліть лист із запитом на перенесення дати виїзду на електронну адресу [email protected], додавши бланк квитка або номер замовлення.
Наші менеджери розглянуть ваш запит і нададуть відповідь на вашу пошту. Також ви можете звернутися до служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.
Якщо перевізник відмовить у перенесенні дати виїзду, ви можете оформити повернення квитка до початку рейсу згідно з актуальними умовами та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів.
У разі запізнення пасажира на рейс квиток не підлягає поверненню.
Перш ніж придбати квиток, уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.
У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.
Для повернення квитка виконайте наступні кроки:
- Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
- У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
- Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.
Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту.
Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення.
Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.