Контакти


Наша адреса та юридична інформація:


Адреса:
icon-pin

Україна, 04071, місто Київ, вул. Нижній Вал
(Подільський р-н), будинок 15А

Юридична інформація:
icon-pin

Товариство з обмеженою відповідальністю
“УКРПАС ОНЛАЙН”
LIMITED LIABILITY COMPANY «UKRPASS ONLINE»
44629276

Як з нами зв’язатися?


Напишіть нам на email або в соцмережі:
icon-pin
icon-Facebook

Facebook

icon-Youtube

Youtube

icon-TikTok

TikTok

icon-Instagram

Instagram

icon-LinkedIn

LinkedIn

icon-Telegram

Telegram

Зателефонуйте:
Графік роботи:
  • Понеділок - П’ятниця: 09:00 - 18:00
  • Субота - Неділя: вихідний

ЗМІ про нас:


media-0-image
media-1-image
media-2-image
media-3-image
media-4-image
media-5-image
media-6-image
media-7-image

Додаткова інформація та часті запитання (FAQ)


office-1
office-2
office-3
office-4
office-5
office-6
office-7
Як оплатити квиток?

Після підтвердження бронювання, на екрані з’явиться інформація про ваше замовлення та доступні способи оплати. Ви можете обрати зручний для вас варіант з наступних платіжних систем: plata by Mono (Monobank) або iPay.ua.

Після вибору відповідного способу, ви зможете здійснити оплату банківською карткою любого банку.

Що робити, якщо оплата не проходить?

Якщо оплата не проходить, це може бути з кількох причин:

  • Недостатньо коштів на карті;
  • Послуга інтернет-оплат не активована на вашій карті;
  • Перевищено ліміт оплати в інтернеті;

Радимо звернутися до вашого банку для вирішення цих питань. Після усунення проблем, спробуйте оплатити ще раз.

Чому я не отримав квиток після оплати?

Якщо ви оплатили замовлення, але не отримали квиток, будь ласка, перевірте наступне:

  • Перегляньте вашу електронну пошту, вказану під час бронювання, оскільки квиток надсилається на неї у вкладенні.
  • Перевірте папку «Спам» на випадок, якщо лист потрапив туди.
  • Переконайтеся, що електронна адреса, вказана при бронюванні, є правильною.
  • Якщо квиток все ще не знайдено, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.
Чи обов’язково роздруковувати квиток?

Це залежить від правил конкретного перевізника.

На більшості маршрутів можна використовувати електронний квиток, який достатньо показати водію на смартфоні або іншому електронному пристрої.

Якщо на маршруті доступний електронний квиток, в розділі «Детальніше» карточки рейсу, буде іконка у вигляді QR коду із підписом - «Електронний квиток».

Чому в квитку не вказано номер місця в автобусі?

Якщо у вашому квитку не зазначено номер місця, це означає, що перевізник не надає можливість вибору конкретного місця на даному рейсі.

Номер місця буде визначено водієм або супроводжуючим рейсу під час посадки в транспортний засіб.

Що робити, якщо у квитку допущені помилки у прізвищі або імені пасажира?

Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.

Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, зв’яжіться з перевізником. Контактні дані перевізника вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».

Чи можливо змінити дату або час рейсу?

Змінити вибраний час подорожі або місця після оплати квитків неможливо.

Змінити дату поїздки (перенести рейс на інший день) можливо лише за згодою перевізника і лише на аналогічний рейс. Для цього надішліть лист із запитом на перенесення дати виїзду на електронну адресу [email protected], додавши бланк квитка або номер замовлення.

Наші менеджери розглянуть ваш запит і нададуть відповідь на вашу пошту. Також ви можете звернутися до служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.

Якщо перевізник відмовить у перенесенні дати виїзду, ви можете оформити повернення квитка до початку рейсу згідно з актуальними умовами та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів.

Що робити, якщо запізнився на рейс?

У разі запізнення пасажира на рейс квиток не підлягає поверненню.

Перш ніж придбати квиток, уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.

Що робити, якщо мій рейс скасували?

У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.

Для повернення квитка виконайте наступні кроки:

  • Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
  • У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
  • Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.

Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту.

Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення.

Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.