Контакти
Наша адреса та юридична інформація:
Адреса:
Україна, 01042, м. Київ, пр-т.Науки 1/2
Юридична інформація:
Товариство з обмеженою відповідальністю
“УКРПАС ЮА”
LIMITED LIABILITY COMPANY «UKRPASS UA»
45656253
Як з нами зв’язатися?
Напишіть нам на email або в соцмережі:
- Технічна підтримка та повернення квитків: [email protected]
- Загальні питання: [email protected]
Зателефонуйте:
Графік роботи:
- 09:00 — 21:00, без вихідних
Додаткова інформація та часті запитання (FAQ)







Як оплатити квиток?
Після вибору необхідного рейсу з лістингу, ви потрапляєте на останній крок, де необхідно заповнити контактні дані (ім'я, прізвище, номер телефону та email), при необхідності вибрати додаткові послуги та здійснити оплату. Ви можете здійснити оплату банківською карткою Visa або Mastercard, а також за допомогою plata by Mono (Monobank), Google Pay або Apple Pay прямо на сайті. Виберіть зручний для вас спосіб оплати та здійсніть платіж.
Що робити, якщо оплата не проходить?
Якщо оплата не проходить, це може бути з кількох причин:
- Недостатньо коштів на карті;
- Послуга інтернет-оплат не активована на вашій карті;
- Перевищено ліміт оплати в інтернеті;
Чому я не отримав квиток після оплати?
Якщо ви оплатили замовлення, але не отримали квиток, будь ласка, перевірте наступне:
- Перегляньте вашу електронну пошту, вказану під час бронювання, оскільки квиток надсилається на неї у вкладенні.
- Перевірте папку «Спам» на випадок, якщо лист потрапив туди.
- Переконайтеся, що електронна адреса, вказана при бронюванні, є правильною.
- Якщо квиток все ще не знайдено, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00 або напишіть на електронну адресу [email protected]
Чи обов’язково роздруковувати квиток?
Це залежить від правил конкретного перевізника.На більшості маршрутів можна використовувати електронний квиток, який достатньо показати водію на смартфоні або іншому електронному пристрої.Якщо на маршруті доступний електронний квиток, в розділі «Детальніше» карточки рейсу, буде іконка у вигляді QR коду із підписом - «Електронний квиток».
Чому в квитку не вказано номер місця в автобусі?
Якщо у вашому квитку не зазначено номер місця, це означає, що перевізник не надає можливість вибору конкретного місця на даному рейсі.Номер місця буде визначено водієм або супроводжуючим рейсу під час посадки в транспортний засіб.
Що робити, якщо у квитку допущені помилки у прізвищі або імені пасажира?
Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, потрібно зв’язатися з перевізником. Для цього надішліть лист із запитом на виправлення помилки на електронну адресу [email protected], додавши бланк квитка або номер замовлення. Наша підтримка розгляне ваш запит і надасть відповідь на вашу пошту. Також ви можете звернутися до служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.
Чи можливо змінити дату або час рейсу?
Змінити вибраний час подорожі або місця після оплати квитків неможливо.Змінити дату поїздки (перенести рейс на інший день) можливо лише за згодою перевізника і лише на аналогічний рейс. Для цього надішліть лист із запитом на перенесення дати виїзду на електронну адресу [email protected], додавши бланк квитка або номер замовлення.Наша підтримка розгляне ваш запит і надасть відповідь на вашу пошту. Також ви можете звернутися до служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.Якщо перевізник відмовить у перенесенні дати виїзду, ви можете оформити повернення квитка до початку рейсу згідно з актуальними умовами та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів.
Що робити, якщо запізнився на рейс?
У разі запізнення пасажира на рейс квиток не підлягає поверненню.Перш ніж придбати квиток, уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.
Що робити, якщо мій рейс скасували?
У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.Для повернення квитка виконайте наступні кроки:
- Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
- У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
- Також це можливо зробити через особистий кабінет пасажира.
- Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.