Повернення коштів за квиток

Як оформити повернення коштів?

Якщо квиток було придбано у касі Центрального автовокзалу Києва чи автостанції, необхідно звернутися до каси автовокзалу. Важливо, якщо ви оплатили квиток за допомогою банківської картки, ця картка має бути у вас під час повернення коштів у касі.

Якщо ви купили квиток на сайті ukrpas.ua, для оформлення заяви на повернення коштів необхідно на електронну адресу [email protected] надіслати лист із проханням повернути кошти, вказати причину повернення, бланк квитка чи номер замовлення.

Наші менеджери опрацюють запит та нададуть відповідь на вашу пошту, де буде зазначено прорахунок суми до повернення згідно з умовами перевізника за рейсом, на який вами було придбано квиток.

У відповідь на даний прорахунок необхідно надати згоду на повернення.

ВАЖЛИВО: Повернення коштів оформлюється лише після отримання нашими менеджерами згоди (підтвердження) на таке повернення.

Терміни й умови повернення

У більшості випадків, компенсація по поверненню коштів за квиток залежить від часу до відправлення рейсу.

  • Більше ніж за 72 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 70% вартості квитка.
  • Більше ніж за 48 год та менше ніж за 72 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 60% вартості квитка.
  • Більше ніж за 24 год та менше ніж за 48 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 40% вартості квитка.
  • Більше ніж за 12 год та менше ніж за 24 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 30% вартості квитка.
  • Менше ніж за 12 год до відправлення рейсу квиток поверненню не підлягає.

Розмір компенсації може відрізнятися залежно від умов перевізника. Радимо уточнювати умови повернення за конкретним рейсом перед придбанням квитка в служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.

Якщо заява на повернення квитка надійшла у неробочий час з 21:00 до 09:00, часом подання такої заяви вважається початок наступного робочого дня о 09:00.

У зв’язку з воєнним станом на території України, іноземців третіх країн, які мають візовий режим з країнами ЄС та Шенгенського простору, що намагаються незаконно перетнути кордон ЄС через територію України, перевізники не допускатимуть до посадки в автобус та кошти за квиток не повертатимуться.

  • Афганістан
  • Вірменія
  • Ангола
  • Азербайджан
  • Бангладеш
  • Буркіна-Фасо
  • Бахрейн
  • Бурунді
  • Бенін
  • Болівія
  • Бутан
  • Ботсвана
  • Білорусь
  • Беліз
  • Демократична Республіка Конго
  • Центральноафриканська Республіка
  • Конго
  • Кот-Д’Івуар
  • Камерун
  • Китай
  • Куба
  • Кабо-Верде
  • Джибуті
  • Домініканська Республіка
  • Алжир
  • Еквадор
  • Єгипет
  • Еритрея
  • Ефіопія
  • Есватіні
  • Фіджі
  • Габон
  • Гана
  • Гамбія
  • Гвінея
  • Екваторіальна Гвінея
  • Гвінея-Бісау
  • Гвіана
  • Гаїті
  • Індонезія
  • Індія
  • Ірак
  • Іран
  • Ямайка
  • Йорданія
  • Кенія
  • Киргизстан
  • Камбоджа
  • Коморські Острови
  • Північна Корея
  • Кувейт
  • Казахстан
  • Лаос
  • Ліван
  • Шрі-Ланка
  • Ліврея
  • Лесото
  • Лівія
  • Марокко
  • Мадагаскар
  • Малі
  • М'янма
  • Монголія
  • Мавританія
  • Мальдіви
  • Малаві
  • Мозамбік
  • Намібія
  • Нігер
  • Нігерія
  • Непал
  • Оман
  • Папуа-Нова Гвінея
  • Філіппіни
  • Пакистан
  • Катар
  • росія
  • Руанда
  • Саудівська Аравія
  • Сьєрра-Леоне
  • Сенегал
  • Сомалі
  • Суринам
  • Південний Судан
  • Сан-Томе і Прінсіпі
  • Сирія
  • Чад
  • Того
  • Таїланд
  • Таджикистан
  • Туркменістан
  • Туніс
  • Туреччина
  • Танзанія
  • Уганда
  • Узбекистан
  • В'єтнам
  • Ємен
  • Південно-Африканська Республіка
  • Замбія
  • Зімбабве
Термін повернення коштів

Повернення коштів, за винятком націнки платіжної системи, здійснюється на картку, з якої була проведена оплата квитка, протягом від 1 до 10 банківських днів після підтвердження такого повернення пасажиром.

Термін зарахування коштів на картку залежить від швидкості обробки платежів банком клієнта.

Що робити, якщо у квитку допущені помилки у прізвищі або імені пасажира?

Редагування особистих даних пасажирів або внесення змін у квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.

Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, зв’яжіться з перевізником. Контактні дані перевізника вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».

Чи можливо змінити дату або час рейсу?

Змінити вибраний час подорожі або місця після оплати квитків неможливо.

Змінити дату поїздки (перенести рейс на інший день) можна тільки за згодою перевізника і лише на аналогічний рейс. Для цього надішліть лист із запитом на перенесення дати виїзду на електронну адресу [email protected], додавши бланк квитка або номер замовлення.

Наші менеджери розглянуть ваш запит і нададуть відповідь на вашу пошту. Також ви можете звернутися до служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.

Якщо перевізник відмовить у перенесенні дати виїзду, ви можете оформити повернення квитка до початку рейсу згідно з актуальними умовами та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.

Що робити, якщо запізнився на рейс?

У разі запізнення пасажира на рейс квиток не підлягає поверненню.

Перш ніж придбати квиток, уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.

Що робити, якщо мій рейс скасували?

У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.

Для повернення квитка виконайте наступні кроки:

  • Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
  • У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
  • Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.

Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту.

Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення.

Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.