Повернення коштів за квиток

Як оформити повернення коштів

Якщо квиток було придбано у касі Центрального автовокзалу Києва чи автостанції - необхідно звернутися до каси автовокзалу. Важливо, якщо ви оплатили квиток за допомогою банківської картки, ця картка має бути у вас під час повернення коштів у касі.

Якщо ви купили квиток на сайті https://ukrpas.ua для оформлення заяви на повернення коштів необхідно на електронну адресу help@ukrpas.com.ua надіслати лист із проханням повернути кошти та причиною повернення, бланк квитка чи номер замовлення. Наші менеджери опрацюють запит та нададуть відповідь на вашу пошту, де буде зазначено прорахунок суми до повернення згідно з умовами перевізника за рейсом, на який вами було придбано квиток.

У відповідь на даний розрахунок необхідно надати згоду на повернення.

ВАЖЛИВО: Повернення коштів оформлюється лише після отримання нашими менеджерами згоди (підтвердження) на таке повернення.

Терміни й умови повернення

У більшості випадків, компенсація по поверненню коштів за квиток залежить від часу до відправлення рейсу.

  • Більше ніж за 72 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 70% вартості квитка.
  • Більше ніж за 48 год та менше ніж за 72 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 60% вартості квитка.
  • Більше ніж за 24 год та менше ніж за 48 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 40% вартості квитка.
  • Більше ніж за 12 год та менше ніж за 24 год до відправлення рейсу вам компенсують близько 30% вартості квитка.
  • Менше ніж за 12 год до відправлення рейсу квиток поверненню не підлягає.

* Розмір компенсації може відрізнятися залежно від умов перевізника. Радимо уточнювати умови повернення за конкретним рейсом перед придбанням квитка в служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.
* Якщо заява на повернення квитка надійшла у неробочий час з 21:00 до 09:00, часом подання такої заяви вважається початок наступного робочого дня о 09:00.

У зв’язку з воєнним станом на території України, іноземців третіх країн, які мають візовий режим з країнами ЄС та Шенгенського простору, що намагаються незаконно перетнути кордон ЄС через територію України, перевізники не допускатимуть до посадки в автобус та кошти за квиток не повертатимуться.

  • Афганістан
  • Вірменія
  • Ангола
  • Азербайджан
  • Бангладеш
  • Буркіна-Фасо
  • Бахрейн
  • Бурунді
  • Бенін
  • Болівія
  • Бутан
  • Ботсвана
  • Білорусь
  • Беліз
  • Демократична Республіка Конго
  • Центральноафриканська Республіка
  • Конго
  • Кот-Д’Івуар
  • Камерун
  • Китай
  • Куба
  • Кабо-Верде
  • Джибуті
  • Домініканська Республіка
  • Алжир
  • Еквадор
  • Єгипет
  • Еритрея
  • Ефіопія
  • Есватіні
  • Фіджі
  • Габон
  • Гана
  • Гамбія
  • Гвінея
  • Екваторіальна Гвінея
  • Гвінея-Бісау
  • Гвіана
  • Гаїті
  • Індонезія
  • Індія
  • Ірак
  • Іран
  • Ямайка
  • Йорданія
  • Кенія
  • Киргизстан
  • Камбоджа
  • Коморські Острови
  • Північна Корея
  • Кувейт
  • Казахстан
  • Лаос
  • Ліван
  • Шрі-Ланка
  • Ліврея
  • Лесото
  • Лівія
  • Марокко
  • Мадагаскар
  • Малі
  • М'янма
  • Монголія
  • Мавританія
  • Мальдіви
  • Малаві
  • Мозамбік
  • Намібія
  • Нігер
  • Нігерія
  • Непал
  • Оман
  • Папуа-Нова Гвінея
  • Філіппіни
  • Пакистан
  • Катар
  • росія
  • Руанда
  • Саудівська Аравія
  • Сьєрра-Леоне
  • Сенегал
  • Сомалі
  • Суринам
  • Південний Судан
  • Сан-Томе і Прінсіпі
  • Сирія
  • Чад
  • Того
  • Таїланд
  • Таджикистан
  • Туркменістан
  • Туніс
  • Туреччина
  • Танзанія
  • Уганда
  • Узбекистан
  • В'єтнам
  • Ємен
  • Південно-Африканська Республіка
  • Замбія
  • Зімбабве
Термін повернення коштів

Повернення коштів, за винятком націнки платіжної системи, відбувається на картку, з якої було проведено оплату квитка протягом від 1 до 10 банківських днів, після підтвердження такого повернення пасажиром.

Термін зарахування коштів на картку залежить від швидкості опрацювання платежів банком клієнта.

Що робити, якщо в квитку невірні дані пасажира

Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток є неможливим. Просимо вас уважно перевіряти внесені дані всіх пасажирів перед оплатою квитка.

Якщо ви подорожуєте за кордон і під час заповнення ПІБ допустили одну чи дві незначні помилки вам необхідно зв’язатися з перевізником, контактні дані якого вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».

Чи можливо змінити дату або час рейсу

Редагувати вибраний час подорожі або змінити вибрані місця після оплати квитків неможливо.

Редагувати дату поїздки (перенести рейс на інший день) можливо лише за згодою компанії перевізника за даним рейсом та лише на аналогічний рейс. Для цього необхідно на електронну адресу help@ukrpas.com.ua надіслати лист із запитом на перенесення дати виїзду, бланк квитка чи номер замовлення. Наші менеджери опрацюють запит та нададуть відповідь на вашу пошту. Або ж зверніться до нашої служби підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00.

При відмові перевізником у перенесенні дати виїзду у більшості випадків ви можете оформити повернення квитка до початку рейсу за актуальними умовами та обрати нові квитки на інший час або дату. Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів.

Що робити, якщо запізнився на рейс

У разі запізнення пасажиром на рейс квиток поверненню не підлягає.

Перед придбанням квитка уважно ознайомтеся з умовами на повернення коштів.

Для повернення квитка дотримуйтесь інструкції подання запиту на повернення – стаття “Як оформити повернення коштів”.

Що робити, якщо мій рейс скасували

У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі. Дотримуйтесь інструкції подання запиту на повернення – стаття “Як оформити повернення коштів”.

Нагадуємо, що при будь-яких проблемах з поїздкою чи з питань повернення коштів ви завжди можете звернутися в службу підтримки за номером телефону +38 095 444 44 44 або ж написавши нам у мессенджерах чи на пошту help@ukrpas.com.ua