Повернення коштів за квиток
Якщо квиток було придбано у касі Центрального автовокзалу Києва чи автостанції, необхідно звернутися до каси автовокзалу. Важливо, якщо ви оплатили квиток за допомогою банківської картки, ця картка має бути у вас під час повернення коштів у касі.
Якщо ви купили квиток на сайті ukrpas.ua, для оформлення заяви на повернення коштів необхідно на електронну адресу [email protected] надіслати лист із проханням повернути кошти, вказати причину повернення, бланк квитка чи номер замовлення.
Після отримання запиту нашою службою підтримки, повернення буде оформлено автоматично згідно з умовами, зазначеними у квитку.- При придбанні квитка на сайті, а також надсилаючи заяву на повернення квитка ви погоджуєтесь із зазначеними за ним умовами повернення.
- Якщо заява на повернення квитка надійшла у неробочий час з 21:00 до 09:00, часом подання заяви вважається початок наступного робочого дня о 09:00.
Умови повернення коштів за квиток залежать від умов, встановлених компанією перевізника та від часу звернення пасажира до відправлення рейсу.
Кожною компанією перевізником встановлено індивідуальні умови повернення, з якими є можливість ознайомитись на сайті перед придбанням квитка у детальній інформації за обраним рейсом. Також умови повернення квитків зазначено у кожному квитку окремо.
У зв’язку з воєнним станом на території України, іноземців третіх країн, які мають візовий режим з країнами ЄС та Шенгенського простору, що намагаються незаконно перетнути кордон ЄС через територію України, перевізники не допускатимуть до посадки в автобус та кошти за квиток не повертатимуться.
- Афганістан
- Вірменія
- Ангола
- Азербайджан
- Бангладеш
- Буркіна-Фасо
- Бахрейн
- Бурунді
- Бенін
- Болівія
- Бутан
- Ботсвана
- Білорусь
- Беліз
- Демократична Республіка Конго
- Центральноафриканська Республіка
- Конго
- Кот-Д’Івуар
- Камерун
- Китай
- Куба
- Кабо-Верде
- Джибуті
- Домініканська Республіка
- Алжир
- Еквадор
- Єгипет
- Еритрея
- Ефіопія
- Есватіні
- Фіджі
- Габон
- Гана
- Гамбія
- Гвінея
- Екваторіальна Гвінея
- Гвінея-Бісау
- Гвіана
- Гаїті
- Індонезія
- Індія
- Ірак
- Іран
- Ямайка
- Йорданія
- Кенія
- Киргизстан
- Камбоджа
- Коморські Острови
- Північна Корея
- Кувейт
- Казахстан
- Лаос
- Ліван
- Шрі-Ланка
- Ліврея
- Лесото
- Лівія
- Марокко
- Мадагаскар
- Малі
- М’янма
- Монголія
- Мавританія
- Мальдіви
- Малаві
- Мозамбік
- Намібія
- Нігер
- Нігерія
- Непал
- Оман
- Папуа-Нова Гвінея
- Філіппіни
- Пакистан
- Катар
- росія
- Руанда
- Саудівська Аравія
- Сьєрра-Леоне
- Сенегал
- Сомалі
- Суринам
- Південний Судан
- Сан-Томе і Прінсіпі
- Сирія
- Чад
- Того
- Таїланд
- Таджикистан
- Туркменістан
- Туніс
- Туреччина
- Танзанія
- Уганда
- Узбекистан
- В’єтнам
- Ємен
- Південно-Африканська Республіка
- Замбія
- Зімбабве
Повернення коштів, за винятком націнки платіжної системи, здійснюється на картку, з якої була проведена оплата квитка, протягом від 1 до 10 банківських днів після підтвердження такого повернення пасажиром.
Термін зарахування коштів на картку залежить від швидкості обробки платежів банком клієнта.
Редагування особистих даних пасажирів або внесення змін у квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.
Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, зв’яжіться з перевізником. Контактні дані перевізника вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».
Перенести час, місце чи дату виїзду після оплати квитків неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всю інформацію за рейсом перед оплатою квитка.
В більшості випадків ви можете оформити повернення квитка за стандартними умовами, що встановлені перевізником за вашим рейсом та вказані у вашому квитку, й придбати новий квиток на необхідну вам дату.
Додатково у разі форс-мажорної обставини ви маєте можливість напряму зв’язатись з компанією перевізника для уточнення можливості перенесення вашої подорожі. Контакти перевізника за вашим рейсом зазначено у квитках в розділі “Перевізник”. В такому випадку наш сервіс не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником.
У разі запізнення пасажира на автобусний рейс з будь-яких причин, квиток поверненню не підлягає.
*Радимо обирати автобусні рейси з необхідним запасом часу та перед придбанням квитка уважно ознайомитись з умовами повернення за обраним вами рейсом. Умови повернення квитків зазначено за кожним рейсом в детальній інформації.
У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.
Для повернення квитка виконайте наступні кроки:
- Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
- У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
- Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.
Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту.
Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення.
Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.