ukrpas-logo

Повернення коштів за квиток

Як оформити повернення коштів?

Якщо квиток було придбано у касі Центрального автовокзалу Києва чи автостанції, необхідно звернутися до каси автовокзалу. Важливо, якщо ви оплатили квиток за допомогою банківської картки, ця картка має бути у вас під час повернення коштів у касі.

Якщо ви купили квиток на сайті ukrpas.ua, для оформлення заяви на повернення коштів необхідно на електронну адресу [email protected] надіслати лист із проханням повернути кошти, вказати причину повернення, бланк квитка чи номер замовлення.

Після отримання запиту нашою службою підтримки, повернення буде оформлено автоматично згідно з умовами, зазначеними у квитку.
  • При придбанні квитка на сайті, а також надсилаючи заяву на повернення квитка ви погоджуєтесь із зазначеними за ним умовами повернення.
  • Якщо заява на повернення квитка надійшла у неробочий час з 21:00 до 09:00, часом подання заяви вважається початок наступного робочого дня о 09:00.
Терміни й умови повернення

Умови повернення коштів за квиток залежать від умов, встановлених компанією перевізника та від часу звернення пасажира до відправлення рейсу.

Кожною компанією перевізником встановлено індивідуальні умови повернення, з якими є можливість ознайомитись на сайті перед придбанням квитка у детальній інформації за обраним рейсом. Також умови повернення квитків зазначено у кожному квитку окремо.

У зв’язку з воєнним станом на території України, іноземців третіх країн, які мають візовий режим з країнами ЄС та Шенгенського простору, що намагаються незаконно перетнути кордон ЄС через територію України, перевізники не допускатимуть до посадки в автобус та кошти за квиток не повертатимуться.

  • Афганістан
  • Вірменія
  • Ангола
  • Азербайджан
  • Бангладеш
  • Буркіна-Фасо
  • Бахрейн
  • Бурунді
  • Бенін
  • Болівія
  • Бутан
  • Ботсвана
  • Білорусь
  • Беліз
  • Демократична Республіка Конго
  • Центральноафриканська Республіка
  • Конго
  • Кот-Д’Івуар
  • Камерун
  • Китай
  • Куба
  • Кабо-Верде
  • Джибуті
  • Домініканська Республіка
  • Алжир
  • Еквадор
  • Єгипет
  • Еритрея
  • Ефіопія
  • Есватіні
  • Фіджі
  • Габон
  • Гана
  • Гамбія
  • Гвінея
  • Екваторіальна Гвінея
  • Гвінея-Бісау
  • Гвіана
  • Гаїті
  • Індонезія
  • Індія
  • Ірак
  • Іран
  • Ямайка
  • Йорданія
  • Кенія
  • Киргизстан
  • Камбоджа
  • Коморські Острови
  • Північна Корея
  • Кувейт
  • Казахстан
  • Лаос
  • Ліван
  • Шрі-Ланка
  • Ліврея
  • Лесото
  • Лівія
  • Марокко
  • Мадагаскар
  • Малі
  • М’янма
  • Монголія
  • Мавританія
  • Мальдіви
  • Малаві
  • Мозамбік
  • Намібія
  • Нігер
  • Нігерія
  • Непал
  • Оман
  • Папуа-Нова Гвінея
  • Філіппіни
  • Пакистан
  • Катар
  • росія
  • Руанда
  • Саудівська Аравія
  • Сьєрра-Леоне
  • Сенегал
  • Сомалі
  • Суринам
  • Південний Судан
  • Сан-Томе і Прінсіпі
  • Сирія
  • Чад
  • Того
  • Таїланд
  • Таджикистан
  • Туркменістан
  • Туніс
  • Туреччина
  • Танзанія
  • Уганда
  • Узбекистан
  • В’єтнам
  • Ємен
  • Південно-Африканська Республіка
  • Замбія
  • Зімбабве
Термін повернення коштів

Повернення коштів, за винятком націнки платіжної системи, здійснюється на картку, з якої була проведена оплата квитка, протягом від 1 до 10 банківських днів після підтвердження такого повернення пасажиром.

Термін зарахування коштів на картку залежить від швидкості обробки платежів банком клієнта.

Що робити, якщо у квитку допущені помилки у прізвищі або імені пасажира?

Редагування особистих даних пасажирів або внесення змін у квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка.

Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, зв’яжіться з перевізником. Контактні дані перевізника вказані на квитку з лівого боку в графі «Перевізник».

Чи можливо змінити дату або час рейсу?

Перенести час, місце чи дату виїзду після оплати квитків неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всю інформацію за рейсом перед оплатою квитка.

В більшості випадків ви можете оформити повернення квитка за стандартними умовами, що встановлені перевізником за вашим рейсом та вказані у вашому квитку, й придбати новий квиток на необхідну вам дату.

Додатково у разі форс-мажорної обставини ви маєте можливість напряму зв’язатись з компанією перевізника для уточнення можливості перенесення вашої подорожі. Контакти перевізника за вашим рейсом зазначено у квитках в розділі “Перевізник”. В такому випадку наш сервіс не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником.

Що робити, якщо запізнився на рейс?

У разі запізнення пасажира на автобусний рейс з будь-яких причин, квиток поверненню не підлягає.

*Радимо обирати автобусні рейси з необхідним запасом часу та перед придбанням квитка уважно ознайомитись з умовами повернення за обраним вами рейсом. Умови повернення квитків зазначено за кожним рейсом в детальній інформації.

Що робити, якщо мій рейс скасували?

У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі.

Для повернення квитка виконайте наступні кроки:

  • Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
  • У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
  • Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.

Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту.

Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення.

Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.