Контакти
Як з нами зв’язатися?
- [email protected] — питання щодо бронювання, повернення квитків, проблеми з оплатою та інші технічні питання.
- [email protected] — відгуки, пропозиції, скарги, співпраця та комерційні запити.
- [email protected] — для перевізників, які бажають співпрацювати з ukrpas.ua
+380 95 444 44 44 (09:00 — 21:00, без вихідних)
Наша адреса та юридична інформація:
Україна, 01042, м. Київ, пр-т.Науки 1/2
Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРПАС ЮА”
LIMITED LIABILITY COMPANY «UKRPASS UA»
45656253
Додаткова інформація та часті запитання (FAQ)







Ви можете здійснити оплату банківською карткою Visa або Mastercard, а також за допомогою plata by Mono (Monobank), Google Pay або Apple Pay прямо на сайті. Виберіть зручний для вас спосіб оплати та здійсніть платіж.
- Недостатньо коштів на карті;
- Послуга інтернет-оплат не активована на вашій карті;
- Перевищено ліміт оплати в інтернеті;
- Перегляньте вашу електронну пошту, вказану під час бронювання, оскільки квиток надсилається на неї у вкладенні.
- Перевірте папку «Спам» на випадок, якщо лист потрапив туди.
- Переконайтеся, що електронна адреса, вказана при бронюванні, є правильною.
- Якщо квиток все ще не знайдено, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00 або напишіть на електронну адресу [email protected]
Перенести час, місце чи дату виїзду після оплати квитків неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всю інформацію за рейсом перед оплатою квитка.
В більшості випадків ви можете оформити повернення квитка за стандартними умовами, що встановлені перевізником за вашим рейсом та вказані у вашому квитку, й придбати новий квиток на необхідну вам дату.
Додатково у разі форс-мажорної обставини ви маєте можливість напряму зв’язатись з компанією перевізника для уточнення можливості перенесення вашої подорожі. Контакти перевізника за вашим рейсом зазначено у квитках в розділі “Перевізник”. В такому випадку наш сервіс не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником.
- Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
- У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
- Також це можливо зробити через особистий кабінет пасажира.
- Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.