icon-mobile-user
icon-logo

Контакти


Як з нами зв’язатися?


Напишіть нам на email:
icon-pin
  • [email protected]питання щодо бронювання, повернення квитків, проблеми з оплатою та інші технічні питання.
  • [email protected]відгуки, пропозиції, скарги, співпраця та комерційні запити.
  • [email protected]для перевізників, які бажають співпрацювати з ukrpas.ua
Телефон та графік роботи підтримки:
icon-pin

+380 95 444 44 44 (09:00 — 21:00, без вихідних)

Наша адреса та юридична інформація:


Адреса:
icon-pin

Україна, 01042, м. Київ, пр-т.Науки 1/2

Юридична інформація:
icon-pin

Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРПАС ЮА”

LIMITED LIABILITY COMPANY «UKRPASS UA»
45656253

Додаткова інформація та часті запитання (FAQ)


office-1
office-2
office-3
office-4
office-5
office-6
office-7
Як оплатити квиток?

Після вибору необхідного рейсу з лістингу, ви потрапляєте на останній крок, де необхідно заповнити контактні дані (ім’я, прізвище, номер телефону та email), при необхідності вибрати додаткові послуги та здійснити оплату.

Ви можете здійснити оплату банківською карткою Visa або Mastercard, а також за допомогою plata by Mono (Monobank), Google Pay або Apple Pay прямо на сайті. Виберіть зручний для вас спосіб оплати та здійсніть платіж.
Що робити, якщо оплата не проходить?

Якщо оплата не проходить, це може бути з кількох причин:
  • Недостатньо коштів на карті;
  • Послуга інтернет-оплат не активована на вашій карті;
  • Перевищено ліміт оплати в інтернеті;
Радимо звернутися до вашого банку для вирішення цих питань. Після усунення проблем, спробуйте оплатити ще раз.
Чому я не отримав квиток після оплати?

Якщо ви оплатили замовлення, але не отримали квиток, будь ласка, перевірте наступне:
  • Перегляньте вашу електронну пошту, вказану під час бронювання, оскільки квиток надсилається на неї у вкладенні.
  • Перевірте папку «Спам» на випадок, якщо лист потрапив туди.
  • Переконайтеся, що електронна адреса, вказана при бронюванні, є правильною.
  • Якщо квиток все ще не знайдено, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки за номером +38 095 444 44 44 з 09:00 до 21:00 або напишіть на електронну адресу [email protected]
Чи обов’язково роздруковувати квиток?

Це залежить від правил конкретного перевізника. На більшості маршрутів можна використовувати електронний квиток, який достатньо показати водію на смартфоні або іншому електронному пристрої.Якщо на маршруті доступний електронний квиток, в розділі «Детальніше» карточки рейсу, буде іконка у вигляді QR коду із підписом - «Електронний квиток».
Чому в квитку не вказано номер місця в автобусі?

Якщо у вашому квитку не зазначено номер місця, це означає, що перевізник не надає можливість вибору конкретного місця на даному рейсі. Номер місця буде визначено водієм або супроводжуючим рейсу під час посадки в транспортний засіб.
Що робити, якщо у квитку допущені помилки у прізвищі або імені пасажира?

Редагування особистих даних пасажирів або внесення правок в квиток неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всі дані пасажирів перед оплатою квитка. Якщо ви подорожуєте за кордон і допустили одну або дві незначні помилки в ПІБ, потрібно зв’язатися з перевізником.
Чи можливо змінити дату або час рейсу?

Перенести час, місце чи дату виїзду після оплати квитків неможливо. Будь ласка, уважно перевіряйте всю інформацію за рейсом перед оплатою квитка.

В більшості випадків ви можете оформити повернення квитка за стандартними умовами, що встановлені перевізником за вашим рейсом та вказані у вашому квитку, й придбати новий квиток на необхідну вам дату.

Додатково у разі форс-мажорної обставини ви маєте можливість напряму зв’язатись з компанією перевізника для уточнення можливості перенесення вашої подорожі. Контакти перевізника за вашим рейсом зазначено у квитках в розділі “Перевізник”. В такому випадку наш сервіс не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником.

Що робити, якщо запізнився на рейс?

У разі запізнення пасажира на рейс квиток не підлягає поверненню. Перш ніж придбати квиток, уважно ознайомтеся з умовами повернення коштів.
Що робити, якщо мій рейс скасували?

У разі скасування рейсу перевізником кошти за квиток повертаються в повному обсязі. Для повернення квитка виконайте наступні кроки:
  • Якщо ви придбали квиток на сайті ukrpas.ua, надішліть лист на електронну адресу [email protected].
  • У листі вкажіть прохання повернути кошти, причину повернення, а також прикріпіть бланк квитка або вкажіть номер замовлення.
  • Також це можливо зробити через особистий кабінет пасажира.
  • Наші менеджери розглянуть ваш запит і надішлють відповідь з розрахунком суми до повернення згідно з умовами перевізника на рейс, який ви обрали.
Це все! Чекайте на відповідь на вашу електронну пошту. Якщо квиток було придбано в касі Центрального автовокзалу Києва або іншої автостанції, вам потрібно звернутися до каси автовокзалу для повернення. Важливо: якщо ви оплатили квиток банківською карткою, ця картка повинна бути у вас під час повернення коштів у касі.